Un añu más la Sociedá Cultural Xixonesa y el Festival Internacional de Cine de Xixón (FICX) axunte  fuerces pa collaborar na próxima edición del festival xixonés. Pedro Roldán García, presidente de la entidá y Alejandro Díaz Castaño, director del FICX anovaron un añu más una collaboración que na edición anterior foi bien granible para dambes entidaes.

El Festival de Cine de Xixón ye unu de los grandes eventos culturales de la nuestra ciudá con décades d’esitosu percorríu espardiendo la cultura cinematográfica na nuestra ciudá y siendo yá un referente imprescindible dientro del panorama cinéfilu nel nuestru país. La collaboración ente entidaes de la sociedá civil ya instituciones públiques como’l FICX ye un preséu imprescindible pa la creación y espardimientu d’actividaes culturales de máximu interés.

Esperamos poder anunciar llueu los frutos d’esta collaboración ente dambes instituciones que seguro que se van concretar n’actividaes del mayor interés na llínea de lo que se fixo n’años anteriores.

Pin It on Pinterest

Share this
X